დღე მეექვსე
გავიმეორეთ წინა დღის მასალა,კიდევ ერთხელ განვიხილეთ შეფასების ფორმები,ავირჩიეთ ორი შეფასების ფორმა: თანატოლთა ურთიერთშეფასების ფორმა და პრეზენტაციის ჩეკლისტი.პრეზენტაციის ჩეკლისტს გავუკეთეთ ადაპტირება და მოვარგეთ ჩვენს მოსწავლის ნიმუშს.
ჩეკლისტის მიხედვით შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, რომელიც ავტვირთეთ ღრუბლებში და გავუზიარეთ ტრენერს.
განვიხილეთ რა უნდა ჩაგვეწერა შეფასების მონახაზში, განვმარტეტ თითოეული მეთოდის და ინსტრუმენტის გამოყენების მიზანი.
No comments:
Post a Comment